Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Anna-Ida Persson - 22 mars 2011 12:47

Hej!!  

Idag ska jag på studiebesök med skolan till DLM.. för och se hur de arbetar på det stället det ska bli otroligt spännande att se.. jag som bara har sett hur dom arbetar på Sjukhem, Servicehus och Hemtjänsten. Nu får vi verkligen se hur det ser ut här :)

Igår var jag på skolan vi hade Medicinsk Grundkurs och vi har snart en tenta i det igen.. ojoj oj hur ska detta sluta..
Och jag vet inte varför jag är så himla trött helatiden.. Ikväll ska jag ut och promenera och börja med det varje dag få se om det blir bättre! :)

Igår var jag även på Tupperware party och tittade på lite olika delar får se om jag ska köpa något av Hanna! :)
Sara och jag var hos Lina på det och sen så åt vi pizza (Oops!) och såg på tv.. Gud va jag tycker om dig Sara!! :) <3

På fredag ska jag köpa lite blommor hade jag tänkt!! :)
Ska dra på Cascade i Djurås för där har dom riktigt bra kvalitet på blommorna tycker jag.. Skjutsgården hade bra Orkidéer men jag gillar inte deras snittblommor för dom står sig inte lika länge som Caskades och det är konstigt!!


Jag får ångest när jag inte vill gå ut nu när det är sol..men vi har ju inget soldäck att vara på än och det tycker jag är tråkigt.. det är prio ett när det blir vår!! Jag blir så blöt om fossingarna när jag är ute nu och det vägrar jag bli.. så om jag ska gå ska jag gå på stora vägen där det är bart! och det går ju inte så bra när sälentrafiken är igång så det blir på morgonen tidigt eller på kvällen..:) Man vill ju inte vara i vägen heller direkt..:P


Nog om det nu ska jag tvätta!!

Presentation


Jag är en glad tjej som är 24 år i sommar och bor i en liten by som heter Nås.

Jag har en karl som heter Emil och en liten dvärg schnauzer flicka som heter Siri och alla tre är enormt envisa! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards