Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Anna-Ida Persson - 15 mars 2011 20:16

  

Emil Skantz <3

Av Anna-Ida Persson - 15 mars 2011 19:41

Jag i Italien, var där en stund och jobbade som Barnflicka.

Och.. ja jag ska vara helt ärlig..jag saknar det lite...


                



Saknar dig Gionnie!





Mormor och jag bakar

Runda bollarna har mormor gjort, gulliga!

Mormor har althzeimerz.. Detta var i Februari 2011


Av Anna-Ida Persson - 15 mars 2011 18:50

 

   

Jag och Siri

Av Anna-Ida Persson - 15 mars 2011 18:36

Tjo!!

Idag har man varit på hemtjänsten och jobbat och det var trevligt.

Har fikat ute i det underbara vädret! jätte mys..

Siri har varit hemma hos Sara när jag var på jobbet och det har gått så bra, tänk att Siri skärper sig när inte jag är med, så hon har legat i Sabinas knä idag och inte morrat en enda gång! (Fick lunch hos Sara också! Så gullig så..:) <3)

Typiskt att hon ska morra när jag är med..:) dumma unge!

Just nu väntar man på att Sara ska komma hit, hon skulle skjutsa hem sin bror och kusin till Leksand, så jag, Siri och flux är hemma och vääntar. :)

Får se om det blir film och mys ikväll vilket är trevligt!


Jobbar i morgon på hemtjänsten igen och på tors, få se när jag ska hinna med mitt skolarbete!!

Men men.. så är det med det när man vill ha lite högre betyg tar det den stund det tar att göra skolarbetena också... Bara att tuta och köra!


hejhej!



Presentation


Jag är en glad tjej som är 24 år i sommar och bor i en liten by som heter Nås.

Jag har en karl som heter Emil och en liten dvärg schnauzer flicka som heter Siri och alla tre är enormt envisa! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards