Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Något tänkvärt..

Av Anna-Ida Persson - 17 mars 2011 07:48

<3<3<3

Den flicka du kallade fet, hon svälter och har förlorat över 15 kg.

 Pojken du sa var dum, han har inlärningssvårigheter, han studerar 4 timmar varje natt.

Den flicka du sa var ful, hon tillbringar timmar att sätta på smink i hopp om att folk kommer att gilla henne.

Pojken du la krokben på, han blir misshandlad hemma. Det är inte alltid folk är som du tror. Så sätt detta synligt om du är emot mobbning...

<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Ida Persson - 22 mars 2011 12:47


Hej!!   Idag ska jag på studiebesök med skolan till DLM.. för och se hur de arbetar på det stället det ska bli otroligt spännande att se.. jag som bara har sett hur dom arbetar på Sjukhem, Servicehus och Hemtjänsten. Nu får vi verkligen se hur det se...

Av Anna-Ida Persson - 20 mars 2011 09:14

Guuud va mys jag har haft det i Sthlm..:) När jag kom fram med tåget igår vilket var försenat i ca 20 min pga signalfel för att bommarna inte hade gått ner på nått sätt...vet in te riktigt hur det var.. Men när jag kom fram så stod mamma och papp...

Av Anna-Ida Persson - 19 mars 2011 12:42

Ja nu blev det att dra till Stockholm lite impulsivt!! :)Sitter på tåget med egen kupé med Siri..:)Det verkar som det är nått knas med rälsen men hoppas det går bra!! Bara det inte är något djur på rälsen usch.. Sara ringde nyss och sa att hon skulle...

Av Anna-Ida Persson - 19 mars 2011 08:07

Vilket väder!!:) Jag som skulle ligga och sova länge idag..:) Nu är det så fint väder så man inte kan vara inne gärna så det får nog bli en ute dag idag! Ska först få i mig lite frukost sen bär det av! :) Sen får Siri komma ut också, kanske det...

Av Anna-Ida Persson - 18 mars 2011 18:15


Hej!! Nu har jag kommit hem från en underbar dag i skolan! Det är så himla kul vi har det och vilken härlig grupp!! :) I love them!! <33 så himla trevliga allihopa!   Sen bara jag lämnat Malin hemma hos sig drog jag upp till Hola för att...

Presentation


Jag är en glad tjej som är 24 år i sommar och bor i en liten by som heter Nås.

Jag har en karl som heter Emil och en liten dvärg schnauzer flicka som heter Siri och alla tre är enormt envisa! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards