Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Anna-Ida Persson - 19 mars 2011 12:42

Ja nu blev det att dra till Stockholm lite impulsivt!! :)Sitter på tåget med egen kupé med Siri..:)Det verkar som det är nått knas med rälsen men hoppas det går bra!! Bara det inte är något djur på rälsen usch.. Sara ringde nyss och sa att hon skulle ta hand om en hund som skulle avlivas, fattar inte hur folk tänker ibland? Jag ska göra allt för att han ska få ett bra hem.. Om dom inte passar i hemmet tycker då jag att man ska försöka med att hitta ett nytt hem till hunden om inte hunden är aggrresiv eller något liknande..

Av Anna-Ida Persson - 19 mars 2011 08:07

Vilket väder!!:)

Jag som skulle ligga och sova länge idag..:)

Nu är det så fint väder så man inte kan vara inne gärna så det får nog bli en ute dag idag! Ska först få i mig lite frukost sen bär det av! :)

Sen får Siri komma ut också, kanske det blir en utflyckt till Tyrsberget en vända.. det är mys!

Igår kom Sara och Jonas och vi åt grillat och det var ju super gott som vanligt när vi lagar mat! Drygt bara att plocka undan allt som blir efter en kväll....

Men vi såg på Så ska det låta som hade premiär igår, alkazar och freestyle var med. Super bra ska nog se på reprisen också!

Japp nog om detta! Nu frukost sen ut!!


Hej!

Presentation


Jag är en glad tjej som är 24 år i sommar och bor i en liten by som heter Nås.

Jag har en karl som heter Emil och en liten dvärg schnauzer flicka som heter Siri och alla tre är enormt envisa! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards